ZooParc Cluj

Contact Revolut Romania

Content Image

Uite ce am găsit pe internet când am căutat un contact Revolut Romania: cateva articole, telefoane, chat si o pagina de ajutor:

  • Primul rezultat este acest articol de contact Revolut Romania, unde îmi spun că cel mai rapid mod de a obține răspunsuri la întrebările mele este prin Centrul Revolut de ajutor. Acolo pot consulta secțiunea de Întrebări frecvente, care are cam 100 de subiecte diferite, de la „Cum pot adăuga bani în contul meu Revolut?” la „Războiul din Ucraina”. Da, serios, au o întrebare despre războiul din Ucraina. Nu știu ce legătură are asta cu Revolut, dar probabil că dacă ești în Ucraina și vrei să-ți retragi banii, ai nevoie de un tanc, nu de un card.
  • Dacă nu găsesc răspunsul la întrebarea mea în secțiunea de Întrebări frecvente, pot apela la chatul din cadrul aplicației, unde îmi promit că îmi stau la dispoziție. Dar nu oricând, ci doar între orele 9 și 17, de luni până vineri. Și nu oricine, ci doar un robot numit Rita, care îmi răspunde cu mesaje predefinite și îmi cere să-i dau o notă de la 1 la 5 pentru serviciul oferit. Și dacă îi dau o notă mică, îmi spune că îmi pare rău și îmi mulțumește pentru feedback. Și apoi îmi cere din nou să-i dau o notă. Și tot așa, până mă enervez și închid aplicația.
  • Dacă vreau să vorbesc cu un agent uman gasesc mai multe detalii pe acest site despre telefon contact Revolut Romania. Trebuie să apăs pe Profilul meu, apoi pe Ajutor, apoi pe Obține ajutor suplimentar și contactează-ne. Și apoi să aștept. Și să aștept. Și să aștept. Pentru că, după cum îmi explică Rita, sunt foarte ocupați și au multe solicitări. Și îmi recomandă să verific din nou secțiunea de Întrebări frecvente, poate găsesc acolo răspunsul. Sau să încerc să rezolv problema singur, folosind tutorialele video de pe site-ul lor. Sau să mă rog la Dumnezeu, poate face o minune.
  • Dacă am pierdut accesul la contul meu sau la cardul meu, pot trimite un e-mail la support@revolut.com. Dar nu trebuie să mă aștept la un răspuns prea curând, pentru că, după cum îmi spun ei, pentru un răspuns mai rapid, îmi recomandă să folosesc chatul din aplicație. Și dacă trebuie să-mi blochez cardul, pot suna la un număr de telefon automatizat, care nu mă poate conecta la un agent uman și nici nu poate efectua apeluri. Deci, practic, e ca și cum aș vorbi cu un perete.
  • Dacă am vreo întrebare legată de media sau de parteneriat, pot vizita pagina lor cu Știri și Media, unde pot găsi comunicate de presă, rapoarte financiare și alte informații interesante. Dar nu pot găsi niciun număr de telefon, niciun e-mail, niciun formular de contact. Doar un link către pagina lor de Facebook, unde pot să le dau un like, un share sau un comment. Dar nu pot să le trimit un mesaj privat, pentru că nu au activat această opțiune. Și nici nu răspund la comentariile publice, pentru că sunt prea ocupați să posteze poze cu câinii lor, cu sloganuri de genul „Revolut loves dogs”.
  • Și asta e tot. Nu există nicio altă modalitate de contact Revolut Romania. Niciun număr de telefon local, niciun sediu, niciun reprezentant. Doar un site, o aplicație și un robot. Și dacă nu ești mulțumit de serviciul lor, poți să-ți iei adio de la banii tăi. Sau să te muți în Ucraina, poate acolo ai mai multe șanse să-i recuperezi 🙂
entire
Thumbnail

Next Post
Banca Transilvania...