Dacă vrei să iei legătura cu Banca Transilvania, ai la dispoziție mai multe modalități de contact. Am facut un sumar din acest articol cu date de contact Banca Transilvania :
– apelezi Call Center-ul BT la numerele de telefon 0264 308 028 sau *8028, disponibile non-stop din orice rețea națională ;
– completezi formularul online de pe pagina de contact a băncii;
– accesezi BT Visual Help la 0264 308 000, un serviciu pentru administrarea digitală a cardurilor și a conturilor tale;
– intri în dialog cu un consultant BT prin live-chat, chatbot sau e-mail, alegând subiectul de interes din meniul interactiv;
– ne urmărești și ne contactezi pe rețelele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter;
– te adresezi direct consultantilor din unitățile BT din apropierea ta.
Dacă ai nevoie de asistență telefonică non-stop, poți apela numerele de telefon ale Call Center-ului BT: 0264 308 028 sau *8028. Aceste numere sunt apelabile din orice rețea națională, mobilă sau fixă, și îți oferă soluții legate de carduri, internet banking, credite, asigurări, popriri sau actualizarea datelor.
Dacă ești un român plecat din țară, poți suna la numărul dedicat 0264 303 003 , unde ai asistență în limba română sau engleză pentru produsele BT.
Dacă preferi să îți administrezi singur conturile și cardurile, poți accesa serviciul de self-banking BT Visual Help la 0264 308 000. Apelezi și primești un link cu acces la informații despre situația ta financiară.
Dacă vrei să discuți cu un reprezentant al băncii despre relația ta cu BT, poți suna la numerele de telefon ale Call Center-ului BT: 0264 308 028 sau *8028. Aici vei putea primi răspunsuri la întrebările tale, vei putea solicita informații despre produsele și serviciile BT, vei putea face reclamații sau sugestii, sau vei putea solicita deblocarea unui cont cu poprire.
Dacă ești în străinătate, poți apela numărul dedicat 0264 303 003 , unde vei fi asistat în limba română sau engleză.
Dacă vrei să comunici online cu un consultant BT, poți accesa BT Call Center Vizual, un meniu interactiv din care poți selecta modul de obținere a informațiilor: self-service, chat, chatbot, e-mail etc. Pentru a accesa acest serviciu, apelezi BT Call Center (0264 308 028 sau *8028), iar apoi accesezi link-ul primit prin SMS, care te direcționează spre platforma vizuală.